Logo Polskiego Radia
Print

В польської станції, що транслювала Москву, відібрали ліцензію

PR dla Zagranicy
Igor Isayev 19.11.2015 17:49
У липні Державна рада радіомовлення і телебачення розпочала процедуру відкликання концесії Радіо Хобі

Польська комерційна радіостанція Радіо Хобі з підваршавської місцевості Лом’янки, яка транслювала передачі російського пропагандистського Радіо Спутнік польською мовою, втратила ліцензію на мовлення. Про це повідомила польська Державна рада радіомовлення і телебачення (KRRiT).

Що цікаво, співробітники самої радіостанції вже в 2010 році вимагали відкликання ліцензії станції. Вони звинувачували керівництво не тільки в порушенні ліцензії на мовлення, але також у невиплаті заробітної платні працівникам і порушенні їхніх прав.

У липні цього року Державна рада радіомовлення і телебачення розпочала процедуру відкликання концесії. Причина — те, що радіостанція, покриття якої сягає північних районів Варшави, транслювала контент російського пропагандистського Радіо Спутнік польською мовою. За словами багатьох коментаторів та експертів радіоринку Польщі, Радіо Хобі стало головним рупором російської пропаганди в країні. Цікаве й те, що якщо програма готується за межами Польщі, вона не лише порушує закони Польщі, але й директиви ЄС.

У поясненні Державної ради радіомовлення і телебачення щодо відкликання ліцензії читаємо: «концесія не може бути предметом комерційних угод; на думку Ради, мовник Радіо Хобі відмовився від права розповсюдження частини своєї програми, від впливу на зміст і спосіб розподілу програми, що є грубим порушенням закону про радіо і телебачення».

І.І.

Print
Copyright © Polskie Radio S.A Про нас Контакти